Merlin & Önskelista

Jag har ägnat dagen åt att kolla på Merlin (tv-serien) och jag blir så glad när jag inser att lagen-om-attraktion-tänket även visar sig i tv-serier nuförtiden.

"Framtiden är ännu inte utformad. Det är vi som formar den.
Det är du, Merlin - dina beslut och dina handlingar. Kom ihåg det!"

~ Gaius



Merlin säsong 3 ligger med på min materialistiska vill-ha-lista som nummer 2.
Plats nummer 1 innehas ju av de grön/blå metallic gummistövlarna.


Ett par nya jeans skulle inte sitta helt fel!







Nu ska jag fortsätta min dag i samma lugna mak som den börjat. Massa levande ljus högt och lågt, något trevligt i dvd:n harmoni i mitt sinne.

Kärlek!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0