Bättre sent än aldrig...


Det är inte mycket som har förändrats här, jag pluggar fortfarande. Kandidatuppsats i psykologi denna terminen, den ska vara inne på fredag och sen får det banne mig vara nog, för ett tag åtminstone...



Jag är hursomhelst alldeles tillgänglig för arbetsmarknaden, det är bara att slänga fram alla erbjudanden ;) Drömjobbet kommer snart att dimpa ned i mitt knä! Jag känner det på mig <3



Jag blir fortfarande lycklig av brittiska kriminalserier. Kommissarie Lynley ligger bäst till för tillfället men håller på att utvärdera om Vera kanske hamnar någonstans bland topp 5.



Senaste lästa bok är Änglar i mitt hår av Lorna Byrne, den hade underbara budskap men det fanns också några aspekter som jag inte kunde förlika mig med riktigt... Boken var i många fall inte så upplyftande som jag hade hoppats men det fanns guldkorn att finna mellan sidorna.

 

Magiskt stjärnstoff ger jag Er alla så att det hjälper till att förgylla dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0