Inspiration Inspiration Inspiration

Vilken helt otroligt underbar morgon! Solen skiner och jag känner redan nu att detta kommer bli en helt fantastiskt dag. Våren är på väg ~ det måste den vara...

Jag är såååå sugen på att tapetsera om litegranna på övervåningen!

Tapet 1 ~ Rum 1

 

Tapet 2 ~ Rum 2 (fondvägg)

 

Tapet 3 ~ Rum 2


Frågan är om min käre sambo går med på det hela... Tänkte ägna dagen åt att öva mig på goda argument som backar upp det faktum att det verkligen behövs tapetseras om (vilket det egentligen inte finns några som helst belägg för...).

"Rådjursblicken" är en annan oerhört viktig komponent som tillhör begreppet "subtil övertalelseförmåga". Tyvärr tror jag att han är immun mot mina fladdrande ögonfransar precis som en "mage" som använder sig av "ice block".

(Finns det något bättre än WoW-metaforer? I think not!)






Sedan har mina oerhört älskade Christian Lacroix gummistövlar gjort sitt, det är hål i dom och det förstör ju själva idén med gummistövlar och att inte bli blöt om fossingarna....




Så jag har surfat runt och funnit 3 olika par som jag kan tänka mig, frågan är bara vilken färg....



 

 

Hoppas bara inte att jag affirmerar regn & gyttja med dessa manifestationsbilder ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0