Ta hand om kroppen

För typ 2 år sen var jag på en alternativmässa i Göteborg. En utställare var återförsäljare av Nikken och hade mycket magnetprodukter, vattenrenare och luftrenare, jag hade tänkt att gå förbi men en man frågade om han fick prova en sak på mig.. Jag blev nyfiken och gick med på det hela. Jag skulle hålla långfingret mot pekfingret så hårt jag kunde medan jag hade min mobil i andra handen. Han drog isär mina fingar hur lätt som helst! Sen lade jag bort telefonen och vi provade igen och nu var jag helt plötsligt mycket starkare i fingrarna. Tydligen påverkar all strålning från mobiler och annat så att våra celler och hela kroppen försvagas. Detta kan man motverka genom magneter, som detta företaget har i allt från smycken till fotsulor.

Jag skrev upp mig för att få mer info och glömde bort hela saken. Men förra helgen kom en återförsäljare av dessa produkter hit och hade en liten visning. Jag föll direkt för vattenrenaren! Jag har ju såååå svårt för att dricka vatten som har små flagor som flyter omkring i det, vet inte om det är för att vi har egen brunn men det e massa konstiga små saker som plaskar runt i botten av vattenglaset. Därför köper jag alltid bubbelvatten! Det är både taskigt mot naturen, en onödig ekonomisk kostnad och att bubbelvatten tydligen har ett dåligt ph-värde och försurar kroppen. Så nu har jag investerat i en vattenrenare som inte bara renar mitt vatten utan fyller det med en massa positiva saker som är bra för min hälsa. Yay! Värsta bästa julklapsstipset!!!

 

Egentligen skulle jag vilja bli återförsäljare till dessa produkter men jag ska utvärdera detta först. Jag bryr mig ju inte ett dugg om vad studier har visat utan det handlar om hur JAG upplever produkten. Mår jag bra av den så kan jag rekommendera den varmt! Så vi får väl se vad som händer i framtiden. Är någon annan intresserad kan jag rekommendera återförsäljaren som var här. Släng bara iväg en förfrågan så får Ni mailadress eller nummer.

 

Ta hand om Er & njut av den färgglada hösten!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0