Stekel

Har helt glömt att skriva om "stekel-incidenten" som jag råkade ut för i somras! Jag var ute med hundarna och hade bara kommit några meter från huset. Vet inte varför men denna dagen var jag på mitt hippie-humör och hade mina megautsvängda jeans på mig. Plötsligt sticker det till på mitt lår! Bella får panik! Springer hem med hundarna hängandes efter och drar av mig byxorna i hallen. Ut ur byxorna trillar en getingliknande sak. Jag är upprörd för att den överhuvudtaget hittade in i mitt byxben och för det faktum att den hann sticka mig 5 ggr på låret!!!



Thomas räddar situationen och stekeln får åka till himlen...sticken på låret kliar under en veckas tid... Men tiden läker ju som sagt alla sår och jag hade nästan glömt händelsen. Men så igår när jag skulle tvätta händerna sitter en stekel på nagelborsten på tvättstället! Vet inte om han letade efter sin polare eller om han/hon ville ge mig ett budskap för jag insåg då att jag aldrig kollade upp stekelns budskap när den stack mig i somras.

Så här kommer det:

Skapa frid & harmoni i hemmet! Öppna ditt hem för andra, bjud hem, bjud in. Din gåva är att ha ett rikt socialt liv.

Jag borde bli lite mer social alltså... Får sluta plugga så mycket, ta näsan ur alla böcker & börja umgås mera. Ok, det är en deal... Känns helt ok!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0