Fluffiga Kattungar

Jag har ju sån hjärtesorg efter att min älskade Lillan försvann i början av sommaren men nu har det dykt upp 9 små kattungepyren i min närhet och jag har blivit lovad en liten söting om jag vill ha. De är en blandning mellan perser och ...någon annan ras...som jag helt har glömt bort nu förstås...


Detta är min personliga favorit - som jag tycker passar till att heta Leopold. Får dock inget medhåll från omgivningen ;)

 

Det finns 4 kattpojkar att välja mellan. Känner att det behöver vara en hane till för att få till balansen i kattflocken.

Här kommer bilder på de tre andra sötnosarna.

 

Röd Sötnos 1

 

 

Röd Sötnos 2

(Vet ärligt talat inte om det är samma missepisse 2 ggr, kan inte se skillnad på dem..)

 

Beige Lurvtuss

 

På dessa bilderna är de 4 veckor så de har nog växt en massa sen sist. Ska hälsa på dem ikväll och ta mer kort och lära känna dem ännu lite bättre innan det blir bestämt om det blir tillökning i familjen. Även om ingen kan ta Lillans plats så kan en underbar liten kattunge lindra min sorg en aning <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0