Ren Glädje!

Jag dansar runt i mitt hem till musik som får mig att le med hela min själ! Samtidigt lagar jag mat & bloggar såklart!  Kära mor kommer om en stund och jag ska imponera på henne med den godaste nudelröran! Vi har för övrigt hunnit med en timmes promenad. Oj, vad det släpper loss en massa lyckliga endorfiner i minkropp! Jag njuter!

Vet inte varför jag dansar idag ~ men det finns liksom sånadär pirrkänslor i min mage. Hade det varit en annan årstid hade jag kallat det vårkänslor ~ men uppenbarligen finns det ju även höstkänslor ;)



Jag har ju varit och shoppat en sväng ~ det kan ju vara det som får mig att trippa runt på rosa moln! Skulle fota mina nyinköpta oranga vantar som är så fiiiina ihop med min indigoväska, men att fota med tjocka vantar påvar liksom ingen hit å jag råkade göra nåt så jag inte kan zooma ut längre... Men jag ringde supporten å hjälp kommer under kvällen. Sicken tur för mig! Lägger ut foton senare på dagens fynd.

Tack alla underbara människor som får mig att må såååå bra!
Älskar Er så för att Ni förgyller mitt liv <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0