Leopold!

Här kommer mer bilder på Ingelas katter ~ jag är dock lite tveksam på om någon av kattungarna är min. Igår var det baddags och matdags när jag hälsade på dem. De skulle lära sig att äta nötfärs eftersom deras små magar inte tyckte om att gå ifrån att dia mamman till kattungemat och vissa ville inte äta så det var lite jox med att få alla att prova på det nya som erbjöds. Och efter badet skulle de torkas och jag hann inte riktigt med att tona in mig på var och en... Men jag behöver ju inte bestämma mig ännu i alla fall ~ får se vilken som är ämnad att hamna här hemma hos mig <3


Gullegrisen Är Nybadad

 

 

Pappan Till Kullen ~ Sigge

 

 

Mamman Till Kullen ~ Destiny

 

Bröderna Röd

 

Beige hane med sina två systrar

 

Ha en underbar dag!

 

 

 



Kommentarer
Anders

Meh love kitteh!! Såna sötisar!!!

2011-03-07 @ 11:24:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0