Kallt Om Fötterna

Skitbra rubrik - inte sant? Men det är förbannat kallt om de små fossingarna och det gör mig irriterad... Mycket som gör mig irriterad nuförtiden när jag tänker efter... Det är kanske därför som jag inte kan sova och sitter å skriver blogginlägg mitt i natten...

Ja, jag har då aldrig påstått att jag är en Svensson och agerar & tänker som alla andra ~ så lika bra att köra på a la Spirituella Bella. Detta innebär att jag med kalla fötter och småsurt sinne diskar halvnaken i mitt kök 2.30 på en torsdagsmorgon. Det innebär också att jag bestämt mig för att inte sova en blund inatt och brygger kaffe för fulla muggar! *tar här en paus å småler åt mina patetiska försök till att vara smårolig*

Så vad är denna mörka natts "mission"? Jo, det är så enkelt som att hålla mig vaken ända tills imorgon kväll då jag förhoppningsvis ska somna med ett glatt och tillfredställt sinne.

Med största koppen full med kaffe och grädde, ivriga fingrar och tusentals tankar som flyger kors å tvärs i mitt huvud kommer jag lätt att sitta här och skriva i tre timmar till! Skönt för mig, att jag har något att göra liksom men kanske trist för Er som ska läsa skiten...

Vill dock göra ett alldeles nytt inlägg i kapitleform - ja Ni anar ju vad som väntar Er... Håll ut! Natten är snart över och när solen kommer fram bakom berget och lyser på Bellas hus kommer hon att mjukna och bli sitt sockersöta, omtänksamma och sanna jag igen...eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0