God Gärning!

Jag har alldeles för blödigt hjärta för att engagera mig i de hundar som inte har det bra, jag skulle gråta dagarna långa om jag arbetade med det. Men jag kan donera pengar när jag får några slantar över - jag ber Er att göra detsamma.

Allt du ger får du trefalt tillbaka så egentligen kan vi bli rika allihopa på att donera till fantastiska organisationer =)

Chess

 

Vill du adoptera denna lilla ängeln eller skänka pengar till denna organisationens underbara insatser? Klicka på hennes namn! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0