555

Vaknade 5.55 imorse - gick upp en sväng men somnade sedan om. Nu kikade jag in min lilla bok å inser att jag måste hålla mina tankar om livet så höga & positiva som det någonsin går!

555 ~ Huges changes are rumbling throughout your entire life! To keep these changes on the highest possible course, be sure to keep your thoughts positive and stay centered in prayer and affirmations.


Jag gillar förändringar bara det är positiva sådana ~ då händer det lite i ens liv som puttar bort rutin & slentrian.

 

Jag tror att det får bli att lyssna på lite Abraham Hicks & sedan en mysfilm innan jag ska börja jobba ~ Life Is So Good

 

Tack alla underbara människor som förgyller mitt liv ~ Ni vet vem Ni är

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0