The Magic Of An Early Morning

Har länge sagt att jag vill komma i säng tidigare på kvällarna och vakna tidiiiigt på morgonen ~ manifestationen funkade! Vaknade 5.30 häromdagen... Yaaay! Eller? Jorå, jag är glad... Jag kollade klockan och 5.55 viskade återigen att det fortfarande är stora förändringar på gång.

 

Jag har börjat läsa en bok av Jonette Crowley ~ Örnen & Kondoren. Den är så fascinerande att jag har svårt att sluta läsa. Jag älskar att följa andras spirituella resor och få ta del av deras utveckling och därmed få pusselbitar till mitt eget liv. Jonette beskriver mötet med sin Twin Flame och det enda som är lite sorgligt med den delen är att vi tydligen inte får många livstider här på jorden då vi får chansen att verkligen möta våra Twin Flames i fysisk form. Det får mig att börja fundera, är detta ett sådant liv då jag kommer möta min Twin Flame? Jag hoppas & önskar det innerligt ~ time will tell.

 

 

Nu ska jag fortsätta läsa den underbara boken som kom i min väg och jag önskar Er en alldeles fantastisk söndag!

Ta hand om varandra!

 

 

 

 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0