Vägledning

Jag tror att vi blir vägledda av guider som befinner sig i andra dimensioner eller om vi ska kalla det" på andra sidan". Ibland kan dessa vägledningar vara väldigt subtila.

Jag försöker få grepp om varför jag fungerar som jag gör. Jag känner mig stressad ofta och jag vet att jag behöver ta det lugnt och vila men när jag får chansen att göra ingenting och bara njuta blir jag rastlös i hela kroppen. Jag behöver sysselsätta mig med något, oavsett om det är att organisera i garderober, städa (det finns ju alltid något som behövs snyggas till) eller att hälsa på någon och knycka till sig lite kaffe... Detta är inte hållbart, jag måste vila på riktigt någon gång.

Så idag efter städningen skulle jag gå ut och kratta äpplen och klippa gräset, men så kom regnet och jag fick gå in. Väl inne känner jag mig lite "darrig i benen" och antar att jag måste sätta mig lite. Hamnar framför datorn och självklart facebook. Som tur är så har jag många spirituella vänner och någon har länkat en kvinna som kanaliserar en indian med namnet White Cloud.

Jag börjar kolla på klippet och inser att det är saknaden av spirituella inslag i mitt liv som gör mig rastlös. Jag bejakar inte min själs önskan om att leva mer andligt än vad jag gör för tillfället. Jag har gått upp alldeles för mycket i samhällets karusell. Men nu har jag kommit till insikt och ska börja med förändringar genast!

Så mina darriga ben vägledde mig alltså till svar på min fundering....

Jag ska helt enkelt leva som jag lär <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0