Sommaren Borta???

Jag vet inte vad som hände... Helt plötsligt är det svart ute på kvällen, det blåser kallt och jag har fått plocka fram min ljusterapilampa... Jag tror jag missade sommaren...jag hann inte njuta av den i alla fall. Lite besviken är jag! Men det är bara några månader kvar tills jag får njuta av våren igen. Påminner mig själv om att det är tänka positivt som gäller... Inget annat!!!



Jag har ju åtminstone skrivit klart min kandidatuppsats och skickat in den! Å snart får jag min examen som beteendevetare och fil.kand i pedagogik ~ det är ju yaaaay! Men jag ska plugga psykologi b nu i höst och hittar jag inget passande jobb blir det väl till att ta en fil.kand i psykologi med... Sen är jag nog färdig med studier för ett tag. Fast det e klart att det finns alltid plats för att klämma in en kvällskurs i något spännande ämne ;)



Jag vaknade till strålande solsken men nu har solen gömt sig bakom massa moln, jag får nog helt enkelt ta tag i lite klädrensning idag. Organisera så mitt hem sprider lugn & ro enligt Feng Shuins alla konster och regler.

Namasté



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0