Seriöst - Hur Tråkigt Kan Det Bli???

Tredje dagen utan ciggaretter - det har känts helt ok tills nu! Inte nog med att man ska skriva en krånglig c-uppsats nu ska man OPPONERA på någon annans... Trodde ju såklart att alla väljer att skriva om ett roligt ämne... Ack vad jag bedrog mig... För detta som jag läser nu är så tråkigt så jag håller på att trilla av stolen. Alla mina receptorer i hjärnan gapar och skriker efter CIGARETT (precis som i reklamen för nikotintuggummin på tv:n) och min hjärna/kropp tror att jag klarar av denna tristess så mycket bättre med en cigg melan mina fingrar.

Denna någon som har skrivit uppsatsen måste ju tycka att ämnet är kul - men att människor kan vara så här olika är ju så otroligt fascinerande och FRUSTRERANDE! Jag är uttråkad och omotiverad att kommentera - hur ska jag kunna ge konstruktiv kritik på något som får en att somna efter 3 rader???

Men kan jag bryta mitt icke-rökande pga en tråkig människas uppsats? En cigg skulle iaf lugna ner ilskan som bubblar i mitt inre och som just nu riktas mot den egentligen oskyldiga uppsatsskrivarens torrhet och trista skrivaranda. Jag förstår ju inte själv hur någon skulle tycka att min uppsats är tråkig. Ska nog lägga upp den här någon dag och så får Ni ge respons på rolighetsfaktorn - skulle vara mycket intressant. Skulle dåligt betyg ges så får Ni givetvis smisk ;)

Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh! Argh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0