Den femte dimensionen!

Jag har under den senaste veckan stött på böcker, sidor på nätet eller radioprogram som nämner den femte dimensionen. Jag har inte riktigt förstått vad det innebär men har nu kanske fått lite klarhet i det. Christina Lunden har en underbar sida där vi kan finna budskap som vi kanske behöver veta idag?  Vill bara dela med mig till Er oxå!

Regnet bara öser ner å himlen är grå men vad gör det när man bara kan sluta ögonen och visualisera att man går på en sandstrand och solen lyser starkt och värmer vår kropp. Tänk vilken tur vi har, vilken gåva som vi har fått, vi kan "resa" precis vart vi vill i våra dagdrömmar. Det är mitt andra budskap idag - dagdröm mera!!

Har precis börjat läsa en bok som verkar vara väldigt bra. On Wings of Light av Ronna Herman - ett boktips för regniga höstdagar!

Öppnade dörren för en blöt orange katt nu, han tycker inte så mycket om regndagarna. Men nu blev han torkad och fick mat, förhoppningsvis får jag snart en kurrande katt i mitt knä.

Jag ska nu göra något som min själ vill att jag ska ta mig för - det där som man blir sugen på Ni vet, ibland är de att kratta löv, ibland är det att se på en underbar serie som inspirerar oss och ibland är det en bok som lockar - det måste vara vår själ som visar vad den vill, eller? Så jag struntar i "måstena" som "borde" göras såsom disk, städning och plugg. Nu ska jag njuta av vad min själ uppmanar mig till och efter det så kommer det gå så mycket bättre att plugga.

I Wish U All Love, Light & Laughter


Kommentarer
Adrienne

Christina hade en del bra att säga, men sen fick jag varningstecken här och där... Sen backade jag helt när jag läste hennes "irritation" som hon öste över ljusarbetare som delade med sig hennes audiomaterial till sina vänner. Hon var väldigt grym när hon i änglarnas namn beskrev Michael Jackson. Vad människan än gjorde så tvivlar jag inte att änglarna hade använt sig av det språket.

2009-10-18 @ 15:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0