Torsdag?

För det första förstår jag inte hur tiden kan gå så fort? Det säger bara tjoffs så är det helg alldeles strax - märkligt!

För det andra är det oktobersmarknad på lördag - och även om jag brukar gå dit å shoppa roliga saker med Adrienne så känns det inte som om jag ska dit i år. Blir nog hemma! Eller hälsar på Adrienne en sväng, dricker koffeinfritt kaffe å har djupa diskussioner =)

För det tredje så är det helt otroligt vad Colette Baron-Reids nya "oracle cards"- wisdom of the hidden realms - stämmer - man kan dra ett kort varje dag på hennes sida å de är alltid klockrena!

Idag har jag varit frusen, men har legat på soffan under filtar, varit glad över alla mina ljuslyktor och skrattat åt time out - det lyfte mig! Värme å skratt gör mig alltid lika glad =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0