Oktoberstankar

Det har varit rörigt i mitt huvud den sista tiden - mycket med jobb å skola å sånt. Livsfrågor oxå för den delen - men jag tror att det viktigaste är att fokusera på att prioritera just nu. Ta en sak i taget - börja, gå igenom processen och avsluta. Så är den saken ur världen - sen är det bara att sätta igång med nästa projekt. Så det blir nog pedagogiken först, sedan uppgiften i adoptionskursen och efter det tar jag tag i att inventera mitt liv ;)

Vad sänder jag ut för budskap just nu? Kaos i tanke bildar kaos i livet. Likadant bildar kaos i hemmet kaos i tanken... Mycket att tänka på blir det...å så var karusellen i hjärnkontoret igång igen hehe

Ibland är det lite jobbigt att vara under Merkurius inflytande - men jag har ju valt att födas den tiden på året som gav mig mitt horoskop - så någon mening med det är det. Finns alltid en mening även om vi har svårt att se den ibland!

Nya energier är ändå på gång runt mig å jag är förväntansfull angående vart de tar mig! Till något bra å positivt såklart men i vilken riktning? Nu var det väl säkerligen den där livsläxan med tålamod skulle komma in...att det ska vara så svårt att lära sig det? helst skulle det ha hänt igår ju ;)

Ha en underbar lördag mina älskade vänner!



Kommentarer
Malin Stenström

Du säger kloka ord min vän, är så skönt att gå in på din blog och läsa lite och se alla vackra bilder. Du hjäper mig att läka och komma tillbaka till vardagen igen och se ljuset och hämta tillbaka mig själv till en ljusare tid igen. Tack för att du finns!!!

2009-10-25 @ 14:24:37
Spirituella Bella

Men tack för att Du finns älskade vän - massa ljus å kärlek till dig!!!

2009-10-25 @ 20:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0