Nattens Dröm


På den sista tiden har jag haft många drömmar - vissa är helt befängda medan andra är av trevligare karaktär! Nu ska jag inte gå in mer på de som varit utan fokusera på det som jag drömde om inatt!

Jag hade en lägenhet i stan och av någon anledning så skulle mitt jobb flytta in hos mig... Jag skulle alltså bo och jobba samtidigt. Det var filmer högt å lågt och kunderna strosade runt i mitt hem - kändes sådär... Min chef sa till mig att jag kunde väl vara hygglig å hyra ut mina privata filmer - han syftade på mina Gilmore Girls säsonger! Jag gillade inte alls idén men han fick som han ville...jag opponerade mig endast genom att muttra lågt...

Frågan är ju hur man ska tolka denna drömmen... Tar jag med mig jobbet hem? Alltså nej det vill jag inte påstå, jag har direkt inget ansvar för människor i mitt jobb - de får väl se vilka filmer de vill lixom...

Handlar det om att jag är för snäll? Sätter jag inte tillräckliga gränser? Låter jag folk köra över mig? Hmm, kanske kan det vara så, fast att jag inte upplever det som det. Fast å andra sidan är det alltid svårast att tolka sig själv och sitt eget beteende. Att analysera andra människor däremot e lättare...

Jag får nog inventera mig själv lite till angående detta.. Om Ni inte har några andra förslag på hur man kan tolka drömmen?







Kommentarer
Jenny

jag tror nog att det är det sista. du är väldigt snäll å ser inte alltid med rätt ögon :D



Kram kram

2009-10-28 @ 21:33:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0