Skicka uppiggande energier hitåt tack!

Har skrivit klart min hemtenta för denna delkursen - hoppas att jag blir godkänd, känner att det är lite mycket nu så jag lägger ribban relativt lågt. Nu är det bara 2 delkurser och två hemtentor kvar innan pedagogik b är färdig i alla fall. Då är det bara kandidatuppsatsen kvar å sen e jag fääärdig för att börja jobba med något roligt & givande! Yay för fil.kand i pedagogik - fast jag är sugen på att läsa psykologi b och c med... Vill även läsa sexologi de två kommande somrarna oxå... Ja vi får väl se vad jag blir när jag bli "stor"...

Måste åka till Linköping för att närvara vid en föreläsning i Adoptionskunskapen den 4 december, känns lite tråkigt att antingen åka dit kvällen före å sova på hotell eller att åka supertidigt på morgonen för att vara på föreläsning mellan 9-16 å sen åka hela vägen hem... Tyvärr finns inte kursen att läsa någon annanstans så jag måste hitta en bra lösning. Men det brukar ju alltid dyka upp något som känns bra å meningsfullt.


När jag var å hälsade på Adrienne häromdagen spelade hon en låt som gjorde att jag nästan började gråta - fråga mig inte varför! Nog för att jag är känslig men detta var väl ändå att ta i ;) Kolla vad ni tycker!

Jag känner mig lite trött å hängig, måste nog ta en vitaminkur och peppa mig själv med positiva affirmationer! Egentligen skulle jag behöva lite semester - Adrienne kanske vill hänga med på en weekend till Skottland?

Nu har jag landat i soffan och stoppat Gilmor Girls i dvd:n - viiiila står på schemat!

Dagens budskap är att se ALLA människor med kärleksfulla ögon - love, light & laughter!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0