Tid & Rum

Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort som den gör... Det säger bara swosch så är den borta! Vilket gör att vi måste vara ännu mer uppmärksamma på att leva i nuet och uppskatta allt som sker omkring oss i varje ögonblick.



Att vara tacksam för även sådant som kan tyckas vara "tråkigt" som tex att städa, tvätta och betala räkningar. Men det finns en positiv aspekt med det - vi kan vara tacksamma för att vi har ett hem som vi kan städa, att vi har kläder som vi kan tvätta och att vi har pengar så att vi kan betala våra räkningar.

Jag vill ge Er alla ett stort leende idag & be Er att föra det vidare till alla Ni möter idag på Er väg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0