Jul Juuuuuul Strålande Juuuuul

Det var väldans vad jag var pratsjuk idag då....& detta trots obefintligt intag av kaffe med koffein. Kanske är sanningen att jag försöker undkomma pluggandet? Svar: Ja!

Men hursomhelst nu är jag här å kan likaväl skriva ned mina tankar.

Tanke 1 - Det är svårt att skriva med en hand eftersom min andra hand håller en liten Ängla-Kissemiss som ligger i mitt knä, jag har fått en katt som älskar att ligga på rygg å bli kliad på magen - amazing!

Tanke 2 - Om man har på sig en fransig sjal kan man sysselsätta katten i knät så mycket att man kan använda båda händer till att skriva med - gäller att vara smart ;)

Tanke 3 - Nu måste det väl vara dags att börja ladda hem köpa julskivor i massor & lyssna på dagarna i ända?

Tanke 4 - Min kära kusin flyttar hit i mitten av november och genom det så kommer det ju vara lite upp å ner här å då kan man likväl börja julpynta samtidigt? Ååååå jag lääängtar så efter att få packa upp alla mina julpyntslådor, sätta stakar i alla fönster och att pynta båda granarna - me lööööööve christmas!!!

Tanke 5 - Inser att det nu bör vara dags att sms:a "naughty" julrim till Adrienne - min dag är nu fullbokad! Rim till Adrienne, kattklappande, läsa en 100-sidig rapport om "vuxnas lärande", fredagsstäda & Harry Potter-maraton ikväll! Livet är allt bra underbart för snart e det juuuuuuuuuuuul =)

Love, Light & Laughter









Kommentarer
Anonym

Heeej!!! Skönt att höra att det finns fler än jag som ÄLSKAR julen.... Jag går också och väntar på att få ta fram adventsstakar och tomtar och allt annat "lull lull" som hör till! Inte minst vill jag baka pepparkakor och dricka glögg till tonerna av "White Christmas"... Har det gôtt!!! Kram Linda

2009-11-06 @ 20:27:09
Spirituella Bella

Ja, det e tur vi har julmyset i vintermörkret att se framemot =) Massa löööve till Er!

2009-11-06 @ 22:49:58
Adrienne

Ååh, tack för de bilderna. Dem behövde jag se! Nordstan är nu pyntat och Åhléns streckan jag tar varje dag är en magisk passage så jag har mina drömvärldar emellan alla möten och lågvibrerande människor/situationer.



Du vet vilka rim du kommer få tillbaka, var beredd!

2009-11-07 @ 10:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0