Go Morron Gooo Moooorron

Vilken alldeles ljuvlig & underbar dag vi har idag!



Hörde något intressant på Hayhouseradio - Abraham Hicks pratade om att lägga sig på "rätt vibration" för att attrahera det välmåendet som man vill ha i sitt liv.

När man är lite nere & känner sig allmänt deppig så har jag alltid utgått ifrån att proppa sig själv full med positiva affirmationer, räkna upp så många saker som man bara kan komma på att man är tacksam för och lyssna på musik som får en att känna sig glaaaaaaaaaaad! Alternatitvt brukar jag umgås med vänner och promenera mig lyckligare.



I vilket fall så pratade Abraham Hicks om att ibland blir steget för långt, man mår dåligt och sedan siktar man på att nå toppen - att på en liten stund gå ifrån deppighet till att må fantastiskt bra. Hicks sa att man får ta det lite lugnare och dela upp det i mindre steg. Insåg då att jag alltid har velat hoppa från deppighet till euforiskt lyckorus helst på fem sekunder å det kanske inte alltid är möjligt?

Hursomhelst är dagens affirmation: Jag gör alltid mitt bästa i alla situationer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0