Follow Your Bliss

Hur översätter man det egentligen? Följ din salighet/lycka? Mycket låter bättre på engelska än svenska ;)

Jag uppmuntrar Er till att gå ut och jaga efter regnbågar, stjärnor och rosa fluffiga moln - follow your bliss! Vad gör Dig lycklig just idag?


Så nu är mina adventsljusstakar redan uppe, jag har röda sidenband om gardinerna och tomtenissar å snögubbar i varje vrå - jag stormtrivs! Det är mysfaktor här hemma och i mitt hjärta och jag vill inte byta bort mitt liv för någonting annat här i världen!

Ta hand om varandra & tänk positiva tankar om Era liv - strössla med julförväntan och Ni har en underbar tid framför Er =)

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0