Angel Numbers

Det finns många sätt att få vägledning på. Man kan använda oracle cards (Doreen Virtues är mina personliga favoriter), djur vi möter har budskap till oss och också om vi lägger märke till olika nummer kombinationer. Men den allra bästa vägledningen måste vara att lyssna inåt till vår själs röst/inre jag/högre jag/intuition  - vad vi än vill kalla det. Men ibland är det svårt att höra den inre rösten...

Inatt drömde jag tex om min lilla katt - kattens budskap har jag tagit upp i min blogg tidigare men generellt betyder katten att man ska älska sig själv och sätta sig själv främst. Jag känner att det detta är ett bra budskap till mig just nu - jag behöver fokusera på mig själv och göra saker som gör mig glad & harmonisk. Är Ni sugna på boken finns den här!



Sedan så loggar jag in på facebook, jag har 7 notifications och klockan är 7:07 - 777 har budskapet: Du är definitivt på rätt väg på alla områden i ditt liv. Fortsätt vara balanserad och spirituellt medveten så att du kan fortsätta på denna upplysta väg. Denna bok med numrens betydelse är också skriven av Doreeen Virtue och du hittar den här!



Dagens datum upppmuntrar till: "You are frequently called upon to act as Earth Angels in response to another's prayers." Denna almanacka finns här!



Jag ska dra några kort nu som kommer att ge budskap som alla som läser detta inlägget behöver höra:

Travel - An upcoming trip proves to be life-changing in positive ways.

Love Life - The basis of your question involves your romantic life, which is now changing for the better.

Summer - Everything that you're asking for becomes yours in the summertime.

 

Nu ska Bellsan ta tag i skolgrejer & att fixa lite i mitt hem - hyacinterna doftar ljuvligt & jag är så förväntansfull på denna dagen, alla positiva överraskningar som kommer till mig idag gör mig så glad =)

 

All Is Well




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0