Visualisering

Jag har hoppat ner under mitt gröna täcke å fluffiga filt och det finns två avsnitt av time team i dvd.n som jag ännu inte har sett - ja Ni förstår ju min stora glädje ;)

Lyssnade lite på Dr Wayne Dyer förut och han sa något som jag tog till mig. Att vi innan vi somnar ska visualisera det liv som vi vill ha med allt vad det innebär, så det kan marineras i vårt undermedvetna medan vi sover, som han uttryckte det. Himla smart den där doktorn.

Så direkt efter åtmisntone ett time team avsnitt ska jag visualisera mig til sömns - hoppas Ni gör detsamma...

Sweet dreams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0