Drömvärlden

Jag vet inte varför men det dyker upp en massa djur i min väg och jag drömmer märkliga drömmar som känns ovanligt betydelsefulla, fast jag vet inte vad de betyder.

Men i vilket fall så kom vårens första nyckelpiga å hälsade på mig igår och jag såg två ormvråkar. Jag tror stenhårt på att Universum skickar budskap till mig genom djuren.

Nyckelpigan ville säga: Älska dig själv och världen älskar dig. Någon tänker på dig med kärlek. Din gåva är att känna dig älskad.



Ormvråkens budskap var: Det är din egen väg som gäller nu  - den väg som du har valt i ditt hjärta. Din gåva är att gå din egen väg. Här handlar det om att INTE följa i någon annans fotspår. Du vet vad du vill - så skapa det! Du har alla förutsättningar för att lyckas. Släpp dina tvivel.


Å vad jag gillar djurens budskap =)

Drömmen som jag nämnde handlade om budskap från gajder men budskapen som jag fick var inte så trevliga. Jag drömde att "min gajd" sa till mig att jag bara var den tredje gradens healer (vad sjutton det nu betyder) och att jag skulle få tillbringa många fler livstider här på jorden för att komma någonstans. Eftersom gajder endast ska lämna positiva budskap, vara stöttande och kärleksfulla kan inte detta vara ett budskap från det högsta gudomliga ljuset. Antagligen måste jag modifiera min bön om beskydd så att den innehåller att jag under min sömn endast befinner mig på höga astralplan och får gudomliga budskap. Å som vanligt är det så lustigt så att jag idag sätter på hayhouseradio och lyssnar på Denise Linns show och hon pratar om hur man ska gå tillväga för att hamna på rätt ställen när vi sover ~ är detta de synkroniserade budskap som det pratas om kanske?  =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0