Svanens Budskap

Jag har sett svanar överallt det senaste, flygande å vilande på ängar å dom e mååånga. Himla vackra djur faktiskt.

Svanens Budskap är:

Sången/musiken är din medicin. Din gåva är inspiration. Här handlar det om att använda sång/musik som ett medel för att må bra/vidareutveckla dig själv.


Det där var ju lite spännande faktiskt, tror inte det blir så mycket sång men jag e bra på att lysna på musik =)

Saknar sånadär magiska drömmar som är fyllda med glädje & kärlek ~ å som får en att sväva på rosa moln i flera dagar efteråt. Ska försöka åstadkomma en sådan dröm inatt. Japp, jag börjar jobba på det redan nu.

Nattis mina perfekta & fulländade vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0