Sockerbomb!

Ojojoj 75% av det som jag har ätit idag har varit onyttigheter innehållande choklad å socker... Men jag e glaaaaaaaaaad, så det får gå för idag ;)



Vet inte varför men jag har börjat hitta mer intressanta knappar på mitt msn-fönster, videosamtal & en ringknapp - mycket rooooligare nu å jag kommer knappt få någon telefonräkning hehe! Så alla vänner som ännu inte har msn - skutta genast iväg och hämta!!!

Har umgåtts med Adrienne å det är alltid positivt (hon gjorde en del av min läxa - me happy girlie) =)

Jag känner att vårkänslor börjar komma mer å mer, ljusare kvällar och jag känner mig fylld av energi och nästan lite rastlös - vet inte riktigt vad jag ska lägga min energi på. Ikväll får det bli att leta positiva affirmationer och att titta på Esther Hicks som kanaliserar Abraham.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0