Mystiska Attraktionskriterier

Först å främst vill jag tacka Auranah för ordet ~Attraktionskriterier~ för jag tänkte å tänkte men kom inte på något passande ord... Som tur var loggade hon in som en räddande ängel å fann ett perfekt ord bara sådär med en gång =)

I vilket fall så kan jag inte åstadkomma några djupare funderingar, är inte helt återhämtad ännu, men jag kan alltid skriva om små skumma saker som jag tycker gör en man attraktiv... Det är lite märkligt att småsaker kan framkalla attraktion men så är det - å jag e säker på att Ni har Era egna små lustiga attraktionskriterier oxå ;)

Nr 1 ~ Långt hår!!! Vet inte om det beror på att mina andliga guider har långt, böljande hår eller om jag minns någon betydelsefull långhårig man från något tidigare liv men långt hår på en man är så vackert!  Kolla här:


Yummy  

 
  Not so yummy...


Ögongooodiiiis!!!     

  
   Inte så mycket ögongodis....

Nr 2 ~ Kilt! En skotsk man i kilt - oj oj oj. Varför är detta så himla intressant? Tidigare liv som påverkar igen kanske? Nyfikenhet? Har de verligen inga kalsonger på sig under kilten?? Hursomhelst ~ män i kilt och med skotsk dialekt gör mig alldeles knäsvag....




Say No More...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0