Lördagsenergier

Hej Sötaste Ljusvarelser!

Idag har jag suttit på min trappa och pluggat i solskenet. Jag har även haft samtal med Adrienne och skrivit ner några affirmationer.

Jag är så tacksam över min perfekta hälsa - fysikt, psykiskt och emotionellt.

Jag är så tacksam för att allt är perfekt på alla plan i mitt liv, hälsa, kärlek, ekonomiskt, andligt och relationsmässigt.



Har tvättat och hängt tvätten på tork ute i solskenet =) Sedan skulle jag städa lite och skakade Zitas filt ute, då började det skvätta något på mig... Isolde hade kissat på filten å nu hade jag kattkiss över hela mig...ojade mig lite och hoppade sen fort in i duschen. Som jag brukar säga ~ det finns alltid en mening med allt så jag antar att det var dags för mig att duscha å rensa min aura igen trots att jag duschade i går kväll. Haha well jag är nöjd i alla fall. Bestämde mig imorse för att jag skulle få en perfekt dag å den har varit underbar än så länge trots kattkisset hehe

Nu ska jag skutta iväg på kalas ~ ta hand om Er tills vi ses igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0