Jag Är Lite Ställd...

...efter hundpromenaden insåg jag att något på väggen i hallen var annorlunda. I julas så köpte jag söta änglaprydnader att ha på väggen och de har fått sitta kvar. I vanliga fall ser de ut såhär:


 Men nu när jag kom hem så stod den ena ängelprydnaden rakt ut någon hade liksom snurrat den och den var upp å ner.



Jag vet inte om detta är något som någon vill säga mig eller om någon av mina gäster har velat skojja till det? Fast jag har inte haft besök sen i lördags så jag tycker jag skulle ha märkt det innan... Ja jag vet inte vad som har skett. Kanske borde jag fråga mina änglakort vad detta handlar om? Ja, det gör jag!



Ja, det var ju intressanta kort. Jag ska se positivt på framtiden & förvänta mig det absolut bästa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0