Goooo Morron

Upp å hoppa mina små vänner! Det är ju söööndag, eller då kanske man vill sova ut? Hehe jag gillar att komma upp tidigt oavsett vilken dag det är - titta på solen som kommer upp över bergen och känna att jag får ta del av ljuset så mycket som möjligt istället för att sova bort den vackra solskendagen som jag tror detta blir. But hey, that's just meeeeeee ^^



I höstas så skaffade jag mig en en sådan lampa som ger samma effekt som ljuset vi får på sommaren, det var ganska dyr och innan jul gick den sönder. Skickade in den för lagning och har fortfarande inte fått den tillbaka - lite surt e det. Men nu e ju våren här så nu e det ju lite sak samma ^^

Igår var jag å Anna hos Adrienne, åt god mat å smaskiga godsaker å pratade en massa. Den sista timmen försökte vi skapa god stämning genom att berätta roliga saker vi hade varit med om...tyvärr blev dom få  - måste skapa mer glädje i mitt liv och en gladare stämning - skratta mera!


Jag har inte riktigt förstått detta med lagen om attraktion ännu tror jag, allt som vi vill ha i våra liv ska man fokusera på och glädjas åt  för då kommer det mer glädje in i ens liv. Men ska man då ägna en endaste tanke åt sådant som inte är positivt? Jag är av uppfattningen att man inte ska det, men är det rätt inställning? I filmen the secret säger dom att om man är i ett förhållande och irriterar sig på sin partner ska man släppa alla tankar på vad det är som är fel och bara tänka på de positiva aspekterna hos personen i fråga och genom detta kommer de irriterande dragen att blekna bort å försvinna. Låter vettigt! Men funkar det i praktiken? Någon som har provat? Å någon som har lyckats?

Puss å Kram å glöm inte att skratta en massa idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0