Earth Hour

Var Ni med på att släcka ner allt igår? Jag hade massa levande ljus å försökte måla i det dunkla ljuset, sen var det dags för hundpromenad så jag tyckte timman gick väldigt fort.



I går blev jag sugen på att se på nåt riddaraktigt - det fick bli King Arthur. Fast jag målade samtidigt å var lite rädd för otäcka scener så min kära kusin fick hålla mig uppdaterad om vad som hände å jag kikade bara lite emellanåt när musiken var luuugn ;)

Men idag skulle jag vilja se någon magisk film som Avalons Dimmor men den har jag redan sett så vill ha nåt nytt i den genren... Jag får ut å leta filmtips på nätet, kanske hittar jag något fascinerande?



Jag känner mig dragen till en sida på nätet idag ~ messages from the angels. Kanske fnns det något som Ni kan ta till Er oxå?

Sedan drömmer jag mycket om stjärnor på himlen nuförtiden - funderar på vad det kan handla om? Har Ni några idéer om varför ~ tell meeeeeee =)

Jag önskar Er en alldeles underbar dag, fylld av tacksamhet å positiva tankar!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0