Det Blåser med stort B!

I varje gammalt fönster i huset finns det små små springor där vinden tränger in, det fläktar i mitt hår, mina fötter blir kalla & tyvärr sjunker mitt humör. Kallt å jag går bara inte ihop.... Sen får jag skylla mig själv att jag ville behålla de gamla fönstren -  men de e lixom dem som skapar den gammeldagsa atmosfären som jag älskar. Så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet hehe



Jag gillar alla årstider och fascineras av dess charm men jag är ändå en sommarflicka. Så fort solen e framme ligger jag i solen å njuter, värme, värme, värme! Jag vill ha mer värme just nu! Men om vi pratar väder då  - sol tar jag mer än gärna, åska funkar, regn å snö kan jag ta...men blåst??? Åååå vad jag har svårt för blåst som trasslar mitt hår och tränger sig in under alla tjocka lager av kläder. Varför? Jag har ingen aning... Men jag har ju som vanligt teorier =)

Jag är tviling (lufttecken) å jag e lixom ganska virvlig och flygande å vinande av mig själv, kanske blir det för mycket av det goda när det det sätter igång att blåsa ute? Hmmm, vad tror Ni om det kära vänner? Är jag något på spåren?

Sen undrar jag oxå om det är vanligt med katter som snarkar? Kattflickan Isolde är en hejare på det i alla fall, ibland förstår man inte vad det är för knorrande konstiga ljud - sen inser man att hon sover så djupt å skapar söta å underbara knorrande snarkningar ~ hehe hon e rolig hon =)

Nu får jag kaffebesök så vi hörs seeeeeeeeeeeeeen =)


Kommentarer
Auranah

Båda mina katter snarkar :)

2009-03-31 @ 06:39:09
URL: http://auranah.blogg.se/
Spirituella Bella

Jamen, då e hon inte så speciell då hehe

2009-03-31 @ 09:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0