Dagens Inne-Lista

Alla har ju inne- å ute-listor å då får jag väl oxå klämma in en sådan lista a la Spirituella Bella. Det innebär ju givetvis att det bara blir en inne-lista eftersom jag inte vill lägga energi på dåliga saker =)



Nr 1 ~ Gilmore Girls
Underbar serie med härliga karaktärer och underbar miljö.

Nr 2 ~ Våren
Sol, kvittrande pippifåglar, vårblommor, ljusare kvällar å tvätt som hänger på tork ute.

Nr 3 ~ Möblera Om
Flytta om möbler, saker å allt annat som sitter löst. Rör om i energierna i ditt hem å låt nya fräscha & positiva energier virvla omkring som kommer generera mer glädje i ditt sinne. Köp eller låna Feng Shui böcker för tips.

Nr 4 ~ Solskyddskräm
Jag har hört att solen är stark för vår känsliga hud såhär på våren så jag säger yaaaaay för solskyddsfaktor så att man kan sitta timma efter timma i solen utan att bli bränd =)

Nr 5 ~ Promenader
Att gå långa härliga promenader och andas in vårluften i djupa andetag ~ det är godis för själen det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0