Affirmation

Hayhouseradio måste vara det mest underbara som finns tillgängligt för oss i denna tid. Vareviga gång jag lyssnar så får jag alltid någon bra insikt, ett underbart tips eller en perfekt affirmation att använda mig av. Vi ska vara så glada över Louise L Hay som startade hayhouseradio, hon har även de absolut bästa affirmationerna. Hon är definitivt en ängel här på vår jord =)


Lousie L Hay

Just denna affirmationen kommer inte från Louise men den känns bra ändå.

Varenda dag, varenda minut och varenda sekund är jag totalt immun mot alla sorters negativitet. Jag är endast mottaglig för positiva energier, människor, händelser, överraskningar och situationer.

Häromdagen lyssnade jag på en show om hur vi attraherar överflöd på alla plan i våra liv. De pratade om vikten av att inte falla in e de negativa tankemönstren om hur dålig ekonomin är runt om i världen och att det inte finns jobb . Även om alla andra vill befinna sig på det planet måste vi ställa oss utanför det. Vi måste känna att jag kommer alltid att ha gott om pengar så jag klarar mig utmärkt och kan köpa vad jag behöver och vill ha. Det kommer alltid att finnas ett perfekt välbetalt jobb för MIG oavsett hur arbetsmarknaden ser ut.

Hon som höll i showen ~ Peggy McColl ~ berättade om att hon har en "tacksamhets-journal" som hon skriver i varje dag. Hon berättade att hon ville ha sålt en fastighet och eftersom marknaden ser ut som den gör blev inte andra hus i samma klass som hennes sålda för så mycket. Men hon skrev varje dag att hon var så tacksam för att hennes hus blev sålt för den stora summan pengar som hon ville ha. Efter två veckor så sålde hon fastigheten och hon fick de pengarna som hon ville ha trots att summan var högt över vad alla andra hus i området blev sålda för. Det är så otroligt viktigt att vi tänker positivt om allt vi vill ha i vårat liv och är tacksamma för att det sker. Jag ska genast börja skriva i min egna "tacksamhets-journal" å det antar jag att Ni oxå kommer börja med? ;)


Peggy McColl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0