Sommaren Är Häääär

I mitt hjärta ~ men inte värmemässigt....

 Alltså jag har haft alldeles för mycket att göra för att ha hunnit hålla igång min älskade blogg men jag hoppas att det blir ändring på det nu =)

Min kära kusin hade ett examensarbete i hennes floristkurs där hon skulle göra en brudbukett å andra bröllopsarrangemang - hon var så gullig så att jag fick stå modell - made me happy =)


Efteråt var jag hos Adrienne å hittade ett partysnöre (serpentin heter det kanske?) att pryda mitt hår med. Vi åt kex med illaluktande ostar å kollade på Twilight ~ Me Love That Movie! Speciellt Edward gillar vi hehe


Men Jasper e inte fy skam han heller ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0