Födelsedag & Midsommar

Min födelsedag började med lite 30-årskris å lättvindig ångest... Men sen dök det upp en liten gullegris som gjorde mig på mycket bättre humör - nämligen Hedvig =)


Ängelen hade bakat tårta som var jättegod!


Massa magiska presenter, doftljus, snoppisbitsform å självlysande snoppsugrör - kan det bli bättre??? =)


Tack alla älskade familjemedlemmar, släkt å vänner som gjorde midsommar till en underbar dag/kväll. Älskar Er innerligt!

Ana Banana gjorde en finfin krans till mig =)


Tror vi är mitt uppe i "sugrörsleken" vilken jag förlorade med en gång katastrofalt...

Sugrörsleken gick ut på att alla hade 5 sugrör å sedan fick ingen säga ja eller nej under kvällen, om man hörde någon säga de "förbjudna orden" fick man ta ett sugrör från personen. Priset bestod av (om man var kvinna) ett självlysande snoppsugrör & (om man var man) en öl - konstigt nog ville inga karlar smaka på min drink prydd med snoppsugrör...konstiga varelser dom där ^^

Jag var ute ur leken på fem röda, de andra kämpade tappert men Kusin Emma tog hem priset med 36 sugrör hehe


Tårtdaaaaaags


Någon blev tydligen danssugen ;)


Balett?



Ser ut som jag har sålt smöret å tappat pengarna - men jag mediterar nog bara lite ;)


Det kommer uppdatering snart men nu måste jag lämna min kära dator för att skutta ut i den underbara sommarvärmen å smaka på solen. Ska även lyssna på Harry Potter ljudböcker så jag kan komma igång med mittt tiosidiga paper i den kursen. Tror att jag väljer att skriva om "Vänskapsrelationer" - låter det bra?

Me löööööve detta underbara vädret! Vad "lövar" Ni idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0