Vad Sker Hos Mig Idag?

Jo, idag bakas det i mitt hem, bröd, bullar å muffins ska det bli. Ger myyyskänsla och det finns inget bättre att göra ändå i detta vädret! Det kommer bilder senare på mina "konstverk" ^^

Har tagit fram pussel, det ska vara avslappnande att pussla har jag hört...tycker mest att det är tidskrävande & frustrerande men... 3 timmar försvinnar bara tjoff sådär...kunde lika gärna spela World of Warcraft där det är samma fenomen - tiden försvinner bara tjoff sådär..



Zimba leker med aktiveringsbollen!

Ses Sen Sötnosar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0