Snubblare & Bärfisar

Heeeej Allesammans =)

Jag har just fått en insnubblare på min blogg som ville veta vad bärfisen har för betydelse, eftersom jag tycker mycket om Snubblare kommer här budskapet till henne å oxå till Er andra som stött på dem nyligen!

Bärfisens budskap är kort å gott:

Våga ta ställning - för eller emot. Din gåva är att ta ställning och säga ifrån.



Jag är så sugen på något engelskt... När jag inte har möjlighet att befinna mig i England får jag nöja mig med det näst bästa - engelska tv-program. Innan jag somnar blir det Trinny & Susannahs - Stilakuten. Makes me happy =)

Nattis på Er!


Kommentarer
Cissi

Ha ha! Vad kul!

Allt passar så bra. Nyckelpigan, flugan och nu bärfisen. God råd, som på beställning.

Tack Bella!

2009-07-29 @ 11:20:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0