Nu är jag färdigbakad för idag =)

Såhär blev slutresultatet:


Bröd med massa anis å fänkål å annat gottigt =)



* Bananmuffins med chokladkräm å glitterpluppar

* Kanelbullar

* Mandelbullar med smörkräm

* Den obligatoriska snoppkakan (banankaka i snoppform med andra ord) som ska hamna i frysen. Det blir silviakak-kräm å kokos på den när jag får besök som kräver snoppkaka =)



Nu har jag presterat tillräckligt idag egentligen men jag får ta å plugga efter hundpromenaden.

 Löööve till Er alla!!!!


Kommentarer
Kusin Vitamin

Hej!



Vad du bakar!!!! Var har du hittat formen till banankakan? Vore kul på en tjejfest (eller kanske att chockera svärmor med)!!!!



Kram från Fröken Förgätmigej

2009-07-25 @ 21:55:14
URL: http://forgatmigej.blogspot.com
Spirituella Bella

Jag hittade den på Partaj-butiken ute på Överby. Gissar att det är därifrån mina fina formade sugrör kom ifrån med =)

2009-07-27 @ 09:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0