Harry Potter, Harry Potter å återigen Harry Potter!!!

Yes det är vad mitt liv handlar om i dessa dagar. Vill bli färdig med båda mina papers i Fantasylitteratur & Harry Potter å hans världar och de båda handlar ju just om Harry! Harry som hjälten och Vänskapliga relationer. Det är kul men är ändå lite halvjobbigt... Så just nu läser jag kurslitteratur om Harry Potter, jag ser alla harry Potter filmer och läser även sista Harry Potter boken när jag får tid över. Jag trodde inte att man kunde bli trött på honom...men liiiiite tröttsamt e det hehe
Jag har till och med "Hedwig's Theme" som medelandesignal på min nya älskade rosa mobil...



Ett elakt litet virus har nästlat sig in i min kropp med...det ger mig yrsel å lite andra förkylningssymptom...borde kurera med healing men istället äter jag alvedon så jag ska ha ork att sitta vid datorn och skriva problemformuleringar å analysera Harry Potters beteende hehe



Jag, Adrienne å hennes dotter var och såg Harry Potter och halvblodsprinsen - det var trevligt! Fast jag gillar inte att Dumbledore dog... Jag vill ha lyckliga slut å att godheten ALLTID vinner - no matter what! En sak som jag har lärt mig genom all kurslitteratur är bland annat att namnet Dumbledore är ett gammalt engelskt ord för humla och att Rowling tyckte att det passade Dumbledore för att hon kunde se framför sig att han ofta går och nynnar för sig själv... Jag kopplade det inte riktigt...humla - nynna...makes no sense! Om någon av Er förstår sambandet så kan Ni ju förklara för mig (jag skyller på att jag e lite sjuk å att jag hjärnkontoret inte riktigt fungerar som jag skulle önska)...



Å sen så när jag påbörjade Harry Potter och dödsrelikerna återigen inser jag ju att Hedwig dör med...nästan så jag vill gråta lite. Det är alltid värre när ett djur dör i en film/bok än en människa, undra varför?



Lyssnade på Doreen Virtues show på hayhouse, hon sa att Reiki är förknippad med delfiner och regnbågar - kom på att jag inte har en endaste bild på varken delfin eller regnbåge i mitt hem. Jag ska genast ändra på detta! Letar vackra bilder på nätet å ska skriva ut dem sen!



Nä, nu ska jag plugga vidare å be mina Andliga Vägledare å Uppåtstigna Mästare om INSPIRATION!


Saint Germain

Jag hoppas att Ni tar hand om Er eftersom Ni är värdefulla och betydelsefulla ljusvarelser som sprider ljus å kärlek i vår värld! Love U All!!!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0