Yes Yes Yes

Ååå vilken underbar kvinna det sitter på antagningsenheten vid Dalarnas högskola =) En riktig ängel!!! Ringde å kollade läget med min kurs i kinesisk filosofi och hon hade antagit mig imorse!!! Talade om för henne hur mycket jag tyckte om henne å jag tror att hon blev glad hehe

En liten missepisse-ängel till hennes ära =)



Pratade nyss med Jenny på msn å det var väldans vad mycket positiv energi hon fömedlade - känns som om jag skulle kunna ta mig för ungefär precis vad som helst just nu! Men något som kräver mer energi än att trycka på tangenter...hehe

Å jag ska minsann få bli Älvfadder åt Jennys kommande barn, det är en STOOOOR grej juh. Inte som vanliga faddrar som ger presenter å säger att barnen e det sötaste som finns, närå här krävs det mer än så ;) Att ge magiska presenter som älvstoff å rosa glittriga kristaller (var man nu hittar sådant), man ska oxå vara en förebild för medvetet leverne såsom att alla här i världen behöver ses med kärleksfulla ögon. Att se bakom den kanske ibland stenhårda & otrevliga fasaden som vissa människor har å lyckas se den lilla rädda personen innanför. Eftersom en människa som mår bra & är harmonisk aldrig skulle säga eller göra saker som sårar en annan människa eller djur. Så då vet man att om någon e otrevlig mot en handlar det inte om DIG utan personens egna problem å svårigheter. Att se världen med sådana ögon underlättar en hel del faktiskt.

Nu vet jag att Jennys barn kommer att få världens bästa mamma å de kommer att vara små solstrålar som förgyller vår värld - så mitt uppdrag blir inte så tufft ändå - men jag är mycket ärad att jag en dag kommer att få kalla mig själv för Älvfadder!

Tack!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0