Varm Säng & Nybäddat

Asså det fins inte mycket som slår känslan av att krypa ned i sängen när man har bäddat med rena sängkläder. Om man bara orkade med att tvätta (å dra av å sätta på) borde man byta varje dag. Älskar doften av nytvättat å älskar att se kläder hänga på tork i trädgården - känns harmoniskt på nåt vis å nu e det inte alls lång tid kvar innan man kan hänga tvätt ute...eller ja kanske nån månad eller så...men tiden går ju fort =)

Nu ska jag putta in nåt kul i min dvd å sen nana gott hela natten - så ses vi imorgon!!!! Puss på Er =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0