Var E Ljuuuuset??

Det var väldans vad mörkt det ska vara på morgonen då...inte konstigt att man inte vill gå upp före 9...mörkt, mörkt, mörkt...tänder så många levande ljus jag kan för att pigga upp mitt humör. Igår måste planeterna stått i någon märklig position - allt handlade ju om sex, märkte Ni något? Jag läser om tantra, får mail med snopp som sjunger å sen missade jag att lägga upp ytterligare en länk som relaterar till detta ämne som jag fick i ett annat mail - men den kommer här:

http://break.com/index/funny-balloon-animal-commercial.html

Ja mycket var igång igår hehe

(Måste fylla på kaffekoppen, brb)

Glömde berätta hur trevligt det var att vakna imorse...när jag slog upp ögonen hade nån av katterna spytt upp en hårboll i sängen bredvid mig *yikes*



Inte ett trevligt uppvaknande... Min nästa fråga blir: Varför det heter hårboll? Jag har aldrig någonsin sett en hårboll...hårkorv däremot - ja det har legat många sådana skapelser lite här å var i mitt hem under åren med katter. Jag menar de är ju inte runda utan har en hårig korvliknande form...men å andra sidan kanske mina katter inte är som andras? Det skulle ju inte förvåna mig eftersom man blir som man umgås å jag är ju lite som jag är hehe

Ååååå vilken insikt som slog mig med det där "statementet" - man blir som man umgås. Det ligger ju väldigt mycket i det faktiskt...nu e det dags att rensa i bekantskapskretsen! Ska bara behålla de mest flummiga å spirituella... Neeeej, jag skojjar bara =)

Jag vill behålla varenda en! För varje person är unik å underbar på sitt sätt å bidrar med viktiga element för ett givande vänskapsförhållande - me löööve u all! (Speciellt mina 4 trogna bloggläsare - whoever u are hehe)


Ni vet känslan när man har gjort en god gärning - man mår så himla bra med sig själv å känner sig lycklig i magen - tänk om man kunde göra sånt oftare. Eller kunde, det handlar väl mer om att bara göra det? Å det är inte stora grejer som behövs för att du å andra i din omgivning ska må bättre.

* Säga till mormor (eller annan familjemedlem) hur söt hon är å tacka henne för allt hon har gett
* Skicka ett sms till vänner å tacka för att de är just sig själva
* Killa katten lite extra på magen (stackarn har ju magen full med hår)
* Le mot kassörskan (ja vad sjutton le mot alla - jag slår vad om att de e fina människor hela högen som du möter idag)
* Tala om för din kärlekspartner hur fin han/hon är när de sover

Jag skulle kunna fylla på listan mer men...jag har ett misson att klara av idag - IKEA - yaaaay

Måste duscha å fixa håret å sen ska vi brumma till Gbg, jag ska inte ha så många stora saker - inga alls faktiskt! Men jag behöver fylla på mitt ljusförråd, ha en spegel å lite annat smått & gott som plädar, kuddar å kuddfordral =)

Må så underbart gott älskade vänner å tack för att Ni är mina ljus i mörkret =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0