Var e John Blund?

Inte hos mig i alla fall...jag e hur pigg som helst men jag vill ju sooooova....vill vakna tidigt imorgon med ett strålande humör å skutta ur sängen! Men min kropp å John Blund har tydligen andra planer... Det är detta som e lite farligt...laptop  i sängen, jag e pigg å glad...lätt att halka in på roliga sidor där man kan beställa roliga saker som kläder å annat smått & gott.... Men ikväll ska jag INTE beställa en endaste liten pryl!!!

Min kusin berättade om en "lovely" möbel i en antikaffär nära där de bor...en lila fotölj med fotpall för 300 kr - den skulle tydligen vara väldigt vacker! Jag som e svag för lila saker måste bara kolla in den imorgon...bara titta alltså....det är ju inte alls säkert att jag tycker om den å köper den....  Men om den är det minsta lik denna så hamnar den nog i mitt hem...om den går att få upp i min smala trappa till övervåningen det vill säga ;)



Ja sen till detta med att sluta röka då...gah vad irriterande det eeeeeeeeeee! Jag fattar inte att det ska vara så väldans besvärligt...antar att jag har dålig karaktär =(

Trots ihärdigt snusande e jag ändå sugen på de där cigaretterna...blä!!! Jag vill inte röka ,jag vill verkligen INTE! Ändå är suget där...

Ni vet den där reklamen för nikotinplåster eller tuggummi eller sugtabletter eller vad sjutton det nu e - där receptorerna blir som galna monster? Den är så sann - precis så är det!

Nu vet jag inte vad mer jag ska babbla om...får väl prova att lägga huvudet på kudden å se om John Blund har tid att besöka mig nu?

Sov sötast kära Ni =)

http://www.youtube.com/watch?v=4J2lVnT65pw


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0