Dimma Å Regn

Detta grådiset mötte mig imorse. Inspirerande? Nja inte direkt men hade vi inte haft sådana här dagar hade vi kanske inte uppskattat soliga å molnfria dagar lika mycket?


Man kan ju alltid roa sig med att hoppa i vattenpölar? Vi får inte glömma bort vårt inre barn som behöver leka av sig ibland!



Nu har jag släppt in våååren i mitt hem så gott jag kan, pyntat med grönt å rosa å lite krokusar. Ja, jag hittade även hyacinter på IKEA...men dom kommer bli rooosa när de växer till sig så det gör inget att ha hyacinter även om julen e slut =)



Jag är lite kaffe & pratsugen så jag har lyckats lura hit kusin med hennes mamma - de är på ingång YaaaaY
Jag e ju tvilling så kommunikation är sååå otroligt viktigt för mig, jag är även extrovert vilket innebär att jag hämtar energi när jag umgås med andra människor. Hade varit skönt att vara introvert å återfå energi genom att vara själv emellanåt - men än så länge har jag inte sett några som helst tendenser på att jag skulle gå mer åt det introverta hållet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0