Tidig Vårstädning & Magisk Mössa

Började dagen lite nedstämd...Jessie utan cigg blir lite såndär neråt väggarna... Skulle meditera, det lyfter ju alltid upp en - men somnade väl efter en kvart och stensov de resterande 45 minutrarna av meditationen - det är väl märkligt?

Blev ännu lite gnälligare...tills jag begav mig ut i den stora världen och fann Den. Den som jag har letat efter så läääänge, en "mössa" som jag faktiskt tycker om! Vinröd & av sammet - japp japp nästan så det stod mitt namn på den ;)


Sen bidde humöret lite bättre å jag började rycka ur saker ur skåp för att skapa ordning i kaoset...är färdig med 2 skåp av 12...dunkar mig själv på ryggen...*dutti flicka*
De resterande sparar jag för att ha nåt att göra när det ska vårstädas...låter bra va?

Nepp, nu ska jag dricka lite mer koffeinfritt kaffe (en flicka måste ju somna gott på kvällen) å fortsätta konversera på msn.

Sov Sötast Underbara Ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0