Tantra

Surfade runt på nätet å fann en liten skojig sak som minsann gjorde mig lite sentimental å lite sugen:

http://uk.youtube.com/watch?v=vqO7zEWu0W0



Har börjat läsa i en bok som jag lånade av Adrienne (the Heart of Tantric Sex) - å jag hittade lite intressant info, nyfikna?

Ok, i genomsnitt har vi org....amen va sjutton...jag läste det precis å nu har jag glömt bort det...men jag tror att under en livstid så upplever vi 15 timmars orgasm...kan ha vart dagar men det tror jag inte...hehehe jaja återkommer med korrekt fakta när jag finner den igen =)

Nu måste jag in i duschen men jag blir säkerligen uttråkad senare å kommer tillbaka med mer ointressant information om mitt liv!

Puss å Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spirituellabella

Bloggen handlar om mitt liv med spirituella inslag. Att finna & bevara inre lugn & harmoni, strösslat med glädje, kärlek & skratt är enligt mig meningen med livet.

RSS 2.0